01.02.11 | |
Η Κυβέρνηση με πρόσχημα την κρίση και όχημα την πολιτική του μνημονίου και της Τρόικας προχωρά στο σχέδιο των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων των δημόσιων συγκοινωνιών που θα έχει ως αποτέλεσμα την παράδοση του συγκοινωνιακού έργου στα ιδιωτικά κεφάλαια, την μεταφορά του κόστους στους εργαζόμενους με βάση και την ραγδαία άνοδο της τιμής του εισιτηρίου, το πάρα πέρα χτύπημα των εργασιακών σχέσεων και του εισοδήματος των εργαζομένων στις συγκοινωνίες με την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, την επιβολή των αναγκαστικών μετατάξεων, μη αποκλείοντας η κυβέρνηση και την απειλή των απολύσεων αν όπως λέει δεν πιαστούν οι στόχοι των ελλειμμάτων. Στα πλαίσια αυτά ήδη ανακοινώθηκε αύξηση 40% στην τιμή του εισιτηρίου από 1/2/2011 και σε σειρά δήμων και στον δήμο μας κόπηκαν λεωφορειακές γραμμές. Οι γραμμές σύνδεσης του δήμου με το Κέντρο της Αθήνας κόπηκαν και καταλήγουν πλέον στο Μετρό της Δάφνης. Διακόπηκε επίσης η γραμμή του 208 για την Κ. Ηλιούπολη και αντικαταστάθηκε από την γραμμή του Α4 με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να μην εξυπηρετούνται . Ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής για τους εργαζόμενους, η συγκεκριμένη γραμμή που καλείται να εξυπηρετήσει τους κατοίκους τριών τουλάχιστον όμορων Δήμων έχει ως αποτέλεσμα να φτάνει στην πόλη με το λεωφορείο πλήρες αδυνατώντας να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της Ηλιούπολης. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε για τον δήθεν ορθολογικό σχεδιασμό των συγκοινωνιών, ότι στην πόλη μας αυτός ο σχεδιασμός δεν έχει σύνδεση ούτε καν με το νέο σταθμό του Μετρό στην Ηλιούπολη!! Η συρρίκνωση και η ιδιωτικοποίηση των δημόσιων συγκοινωνιών δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Αφορά το δικαίωμα του λαού στην ασφαλή μετακίνηση με σύγχρονες και φτηνές συγκοινωνίες και δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί αυτό το δικαίωμα παρά μόνο με την επιδότησή του συγκοινωνιακού έργου από τον κρατικό προϋπολογισμό. Τα ψευτοδιλήμματα περί νοικοκυρέματος και χρηστής διαχείρισης δεν πείθουν κανέναν αφού σταθερά ο εργαζόμενος κόσμος έγινε ο αποδεκτής του λογαριασμού πολλών προγραμμάτων εξυγίανσης με κερδισμένους πάντα τους ιδιώτες μεσάζοντες του συγκοινωνιακού υλικού και τις μονοπωλιακές επιχειρήσεις του κλάδου. Ζήτημα που επανέρχεται και πάλι με τους νέους σχεδιασμούς της κυβέρνησης, σχέδια που φορτώνουν τα βάρη στον λαό και σιγουρεύουν τους δρόμους του κέρδους για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Ο Δήμος έχει και λόγο και υποχρέωση να αναδείξει τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων και να συντονίσει την πάλη για την ικανοποίησή τους. Απαιτούμε:
|
Ηλεκτρονική έκδοση με νέα και χρήσιμες πληροφορίες από την Ηλιούπολη και τις γύρω περιοχές. www.cityofilioupolis.gr
Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011
Λαϊκή Συσπείρωση για τις Δημόσιες Συγκοινωνίες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου